Verified Reviewer

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

New Reviewer
Resolved
1 comment
1.8

Update by user May 05, 2021

There is no solution with there system having changed. I've paid this in full to many times with no correction on there part. WILL not use there services again..

Update by user Apr 30, 2021

Tue 4/27/2021 10:27 AM Carnival Logo Message History Response By Email (04/27/2021 11:27 AM) Hello Terry, Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you are not happy with the timing and handling of the situation, please know that we are all trying our absolute best.

Our records indicate that credit card disputes were filed for your booking 8MGX54 and chargebacks issued to your financial institution; therefore, we kindly ask that you reach out to them regarding your transactions and due to the complexity of your request, please contact us at 1800.438.6744 for additional assistance if needed. Your original sailing onboard the Carnival Spirit 05.26.2020 # 8MXG54 balcony cabin #4170 was $3545.04 and your upcoming Carnival Freedom 05.31.2022 # L77KX4 balcony cabin # 6359 is $3855.48 which additionally, now includes a cabin onboard credit of $600.00. That said, we are unable to honor your request to apply expired rates. We know this is not the answer you were hoping for and apologize in advance for any disappointment.

Thank you for choosing Carnival to create those moments that matter. Kind Regards, Shelly Carnival Cruise Line | 3655 NW 87th Avenue | Miami, FL 33178 ****.438.6744 / 1300.385.625 AU CHOOSE FUN® This e-mail and any files transmitted with it are for the sole use of the intended recipient(s) and may contain confidential information.

If you are not the intended recipient, please contact the sender by reply e-mail and destroy all copies of the original message. Any unauthorized review, use, disclosure, dissemination, forwarding, printing or copying of this email or any action taken in reliance on this e-mail is strictly prohibited and may be unlawful.

Original review posted by user Apr 29, 2021

Can you believe this company's double billing and saying so! Chack it out.

Response By Email (04/27/2021 11:27 AM)

Hello Terry,

Thank you for contacting us.

We are sorry to hear that you are not happy with the timing and handling of the situation, please know that we are all trying our absolute best.

Our records indicate that credit card disputes were filed for your booking 8MGX54 and chargebacks issued to your financial institution; therefore, we kindly ask that you reach out to them regarding your transactions and due to the complexity of your request, please contact us at 1800.438.6744 for additional assistance if needed.

Your original sailing onboard the Carnival Spirit 05.26.2020 # 8MXG54 balcony cabin #4170 was $3545.04 and your upcoming Carnival Freedom 05.31.2022 # L77KX4 balcony cabin # 6359 is $3855.48 which additionally, now includes a cabin onboard credit of $600.00.

That said, we are unable to honor your request to apply expired rates. We know this is not the answer you were hoping for and apologize in advance for any disappointment.

Thank you for choosing Carnival to create those moments that matter.

Kind Regards,

Shelly

Carnival Cruise Line | 3655 NW 87th Avenue | Miami, FL 33178

1800.438.6744 / 1300.385.625 AU

CHOOSE FUN

Product or Service Mentioned: Carnival Cruise Line Cruise Booking.

Monetary Loss: $3259.

Preferred solution: Price reduction.

Carnival Cruise Line Cons: Very poor customer services, Refunds take too long.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
#2009141

That does not say you were double billed lol! If you can't handle booking a cruise maybe you should stay home.

Carnival Cruise Line Reviews

  1. 76 reviews
  2. 69 reviews
  3. 60 reviews
  4. 26 reviews
  5. 7 reviews
Carnival Cruise Line reviews